vrijdag 21 oktober 2011

Eindelijk....

Ik ben even een poosje weggeweest. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd vrij inspiratieloos ben maar buiten dat heb ik het ook erg druk. Ik ben weer aan het werk dus dat neemt ook veel van mijn tijd en energie in beslag. Maar vandaag ben ik weer even heerlijk bezig geweest. Het weer werd steeds mooier vanmiddag en ik moet zeggen daar word ik ook weer wat energieker van. De laatste post van mij ging over de erker, nou die foto's zijn alweer verleden tijd want ik heb het alweer veranderd. Die foto's laat ik ook wel in deze post zien. Verder heb ik onze zithoek wat veranderd en de kast heeft haar "kantje" terug. Kijk maar.....





De rieten reiskoffer in de kast en de andere bruine koffer er bovenop. Zo komen mooi de naturel tinten terug.....
Op tafel een stolp  met een plank eronder in dezelfde groene kleur als de muren. Mijn laatste hortensia uit de tuin erop. Deze kleurt er wel heel mooi bij..... Het kristallen chocoladeschaaltje is wel vaker voorbij gekomen maar ik vind het zo leuk, met een waxinelichtje erin schitterd het allemaal zo mooi....











Het jezusbeeld staat nu in de vensterbank, ik vind het erg mooi wanneer het licht erop valt.
Ik was heerlijk aan het plaatje schieten toen het zonnetje er ook nog bij kwam dus dan ga je nog even lekker door. Dus hier de foto's van de erker van hoe die nu is..... Ik vind het nu wat sfeervoller, de vorige keer was ik niet helemaal tevreden maar ik vind het nu rustiger en meer een eenheid....






De annabellen heb ik allemaal verzameld en in deze houten bak gedaan, het is een mooie combinatie van wit en herfsttinten. De roosjes en de rozenkrans had ik de vorige keer ookal maar toch maar weer even een foto van gemaakt.

En ik moet jullie wat bekennnen want ik heb het gedaan........ Wat, zullen jullie denken..... Nou kijk maar naar de volgende foto......
Ik kon het niet laten en ben er nu helemaal gelukkig mee....

De volgende keer volgen er meer foto's maar ik dacht ik moet jullie er eerst maar voorzichtig op voorbereiden maar de spiegel is dus wit~! Ik vind het erg mooi, hij past nu bij de rest maar zoals ik al zei de volgende keer meer.......
 Ik wens jullie allemaal een heel mooi en zonnig weekend en tot de volgende keer.....

~~Groetjes Sjoukje~~

14 opmerkingen:

  1. WOW!! Sjoukje wat ben je heerlijk bezig geweest en wat is het mooi geworden. Een geniet post.

    Ik wens je een fijn weekend.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, het kant achter de deurtjes van het kastje. Heb je dat erop geplakt of is het stof?

    Het ziet er allemaal heel gezellig en mooi uit.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer best wat veranderd. Altijd leuk hoe je ons er laat van meegenieten. Wat een lief en gezellig huis heb je!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het allemaal zo mooi Sjoukje....echt prachtig !!...fijn weekend...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij laat echt zien,hoe mooi wit kan zijn.
    Erg romantisch ook.

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtig huis,al die wittinten!!
    Fijn weekend en groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk, gewoon wat geduld en dan 'voel en zie' je van zelf dat ie toch geverfd moet worden :))
    Past goed zo!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor allemaal!
    Vooral je gedroogde hortensia`s.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige sfeer heb je in huis! Zo heerlijk rustig met het wit en tegelijkertijd toch karaktervol. Ik vind de spiegel in het wit heel erg mooi! Een goede keuze om 'm te verven.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Sjoukje ik heb genoten van al je mooie foto's. Geen inspiritatie ??? Heb ik niks van gemerkt hier hoor. Het ziet er allemaal heel gezellig uit. De witte bak waar de Annabella's in staan vind ik erg mooi.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kom hier toevallig kijken op je blog, en vind het hier heel gezellig.

    Ik ga je alvast volgen...

    Liefs
    marieke van bluedelavandou

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb weer genoten van je mooie foto's. Het kantje in de kast vind ik erg leuk staan. Je spiegel in het wit vind ik ook mooier! Fijn weekend Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er prachtig sfeervol uit wat straalt het een rust uit ...geniet er lekker van ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi wat een mooie zithoek heb je er van gemaakt echt mooi alles past zo mooi bij elkaar een die annebel hortensias kan je ook heel mooi wit spuiten maar dat moet je natuurlijk ook leuk vinden groetjes rommy fijne week

    BeantwoordenVerwijderen