vrijdag 13 januari 2012

Challenge.....

Leuk~! Deze challenge van Renny. Ik ga gezellig meedoen en hier is mijn bijdrage.Kijk voor meer collages op http://bizzyathome.blogspot.com/. Details, ik let er altijd op. Het kan een gezellig hoekje helemaal af maken. Net dat extra lintje erbij of een rozekransje....
Hier is mijn collage......
Alles in zachte wit met roze tinten. Rozen gebruik ik vaak als detail, het heeft net iets meer met een ingedroogd roosje of verse bloemen natuurlijk.
Renny, dank je wel voor deze leuke challenge. Ik ben even lekker aan het sneupen geweest in mijn best al grote fotoarchief. Leuk om te doen~!
Fijn weekend, groetjes sjoukje

24 opmerkingen:

  1. Wat een mooie collage!! Als je oog hebt voor details, lijkt alles ineens nog mooier dan het is vind ik.

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige detailcollage, helemaal mijn ding. Het is inmiddels gelukt de foto op mijn blog te plaatsen, zag ik.
    Leuk dat je meedoet, fijn weekend.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige collage, leuk zo'n challenge ...ik doe alvast ook mee..

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi,nu ben ik nieuwkomer op blogland!!!
    Hoe kan ik meedoen!!!!!!
    Met lieve groetjes ,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hij is ook erg mooi geworden mooi met die zachte
    tinten er bij erg mooi een leuk om te doen al wist ik eerst ook niet hoe het moest maar even met dochter bezig geweest een toen ik hihi liefs rommy fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je leuke foto's uitgezocht voor de challenge. Het is wel genieten zo van al die leuke plaatjes. Fijne avond en een goed weekend.

    Groetjes van Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt gelijk, het zijn de details die het afmaken. je hebt een leuke collage gemaakt!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En je hebt de meest prachtige plaatjes bijelkaar gezocht.
    Ben dol op rozen en zeker in deze tinten....dus voor mij een ware traktatie.....
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie collage,Sjoukje.

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is prachtig geworden...mooie zachte kleuren!Ik wens je een fijn weekend, groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige collage ...mooie kleur roze heb je
    gebruikt.Maakt het echt af.
    Fijne avond,
    Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is je collage van detail geworden...Heel mooi van kleur en ook heel sereen...
    lieve groet...ELLy.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook bij jou is het genieten.Een prachtige collage
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is mooi !!! fijn weekend......liefs van mij...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige collage! Ik hoop er het weekend ook nog eentje te maken.

    Fijn weekend! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je collage is heel mooi geworden, mooie tinten.
    Geniet van het weekend.
    Lieve groet Annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige collage en rozen zijn toch altijd mooi. Je header vind ik ook al zo mooi echt romantisch...groetjes Marjon

      Verwijderen
  17. PRACHTIGE MOOIE COLLAGE!

    FIJN WEEKEND,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi om bij iedereen andere details te zien, heel erg mooi en zo sfeervol.Echt genieten.

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie collage,..heerlijk zacht met het wit en roze!

    Groetjes,
    ESther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi! Ziet er zo lieflijk uit!!

    Fijne zondag,
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sorry, ik had het vanmiddag helemaal niet opgemerkt! Ik kwam op je andere post binnen. Ik kan de posten soms helemaal niet bijbenen, als zou ik het graag willen. Het is zeker leuk om een collage te maken..en die van jouw is prachtig! Het past ook helemaal bij jou! Zo lief allemaal..

    Dankjewel voor je reactie!

    Fijne avond!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Volgens mij zijn jouw letters nog kleiner als die in mijn reactie..ligt waarschijnlijk ook aan het lettertype wat je gebruikt. Maar kan me voorstellen dat je, je er aan stoort. Je mag bijna wel een leesbrilletje aanschaffen, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie collage heb je gemaakt van de detail-foto's; het is een romantisch geheel geworden!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen