woensdag 3 april 2013

Luiken en zo....

Voor het eerst maar weer eens een echte post plaatsen.Ik merk dat ik me weer wat beter begin te voelen. Langzaam komt de energie terug. Nu is het nog de kunst om te doseren. Doe ik teveel wordt ik genadeloos afgestraft. Maar al doende leert men toch?
Ook krijg ik weer zin om wat in huis te schuiven en te veranderen, heerlijk~!
Vandaag de vensterbank maar eens onder handen genomen...
De luikjes staan er al weer even, ook erg handig wanneer je wat extra privacy wilt. Heb heel wat uurtjes op de bank doorgebracht en dan is het wel fijn dat niet iedereen je gelijk ziet zitten.






Alles in wittinten, heerlijk rustig...Het gipskruid is in volle bloei en combineert super met de andere spulletjes.
Het mariabeeldje is van Jeanne D'arc Living. Ik heb het alweer even in mijn bezit maar blijf het prachtig vinden. Het kant over het rekje komt uit Frankrijk. Een oud bretons gordijntje, leuk hè...






Ook al schijnt het zonnetje hier heerlijk het is buiten nog behoorlijk fris... Maar zo achter het raam is het genieten.Het geeft de foto's wel een mooie lichte sfeer.
Het kommetje heb ik gevuld met franse zeepjes, ze ruiken nog heerlijk... Je kunt er niet genoeg van hebben.







Tot zover mijn eerste echte post van dit jaar... Het is weer leuk om te doen~! Ik heb natuurlijk jullie posten wel gelezen en bekeken. dat was vaak even genieten van al het moois op jullie blogs. Reageren op jullie posten heb ik niet gedaan, maar ik ga mijn best doen om hier en daar weer eens een berichtje achter te laten...
Ik wens jullie een fijne week~!


15 opmerkingen:

  1. Sfeervol weer bij je, een beetje lente met het gipskruid! Leuk dat je er weer bent, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je erweer bent en dat het wat beter gaat ..niets is leuker dan dan heerlijk even bezig te zijn in je woning ...ziet er erg sfeervol uit ..zou zeggen pas goed opjezelf en een fijne week ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn,dat je je weer wat beter voelt,Sjoukje.
    En je foto's zijn weer prachtig.
    Dat Mariabeeldje is echt heel erg mooi.
    Sierlijk ook.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie serene sfeer in je vensterbank. Sterkte met je 'ontdekkingstocht'.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om weer iets van je te horen Sjoukje en fijn dat het iets beter met je gaat.
    Wat staan je luiken mooi in de vensterbank en dat Mariabeeldje heb ik ook al een paar jaar ....ik geniet er ook nog steeds van.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het beter gaat met je!
    En doseren is een vak apart (zei,zij).
    Mooie foto's zijn het geworden.
    Maar buiten uit de wind in het zonnetje zou wel lekker zijn.
    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Sjoukje, wat fijn om te horen dat het weer wat beter gaat. En dat je weer een beetje aan het schuiven bent enzo. Het lente zonnetje is lekker achter het glas, maar buiten is het nog winterkoud... zo jammer.

    Rustig aan blijven doen hoor.

    lieve groet Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het weer beter met je gaat.
    Is ook aan je foto´s te zien.
    Vind ze heel vrolijk en mooi.
    Het ga je goed

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er prachtig uit zo, de luikjes en het rekje met het kant, zo romantisch. Fijn dat je weer zin hebt in bloggen.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig zo hoor...je en het zonnetje is heerlijk...maar het is nog zo koudddd.....leuk dat je erweer bent !!...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig dat je er weer bent, en dat het langzaam weer wat beter met je gaat!
    Ik loop door de omstandigheden hier thuis, ook nog steeds achter met bij iedereen reageren, maar heb je vorige post meteen ook gelezen...en jeetje dat is ook niet niks...begrijp best dat je daardoor helemaal geen fut had om te bloggen hoor!
    Fijn dat je nu langzaam aan je steeds een beetje beter gaat voelen, en weer zin krijgt in de dingen die je zo leuk vind...maar wel rustig aan en niet forceren hoor!
    Je foto's zijn weer helemaal geweldig...en eh hopelijk vind je het niet erg, maar eh...ik ga snel even passen of het wasrekje wat ik boven nog heb staan, ook hier voor het raam past, en hopelijk (bijna) net zo leuk zal staan, als bij jou!

    Een mooie dag, en groetjes! Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat het wat beter met je gaat en dat je de energie hebt om te bloggen! Wat een sfeervolle vensterbank zo....prachtig met de wittinten en het rekje met het gordijntje....geweldig leuk!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn dat je de "opvlamming" van je Crohn weer achter de rug hebt...........nu kan het alleen maar weer vooruit gaan!! Heerlijk dat de inspiratie en je energie weer terugkomt! Je hebt vast de afgelopen tijd weer moeten leren om te relativeren en kan me voorstellen dat je nu dubbel en dwars geniet!
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sjoukje,
    Ik ben tamelijk nieuw in blogland, en heb je blog via via gevonden. Ik begreep dat je net flink ziek bent geweest. Gelukkig gaat het nu weer wat beter met je.
    Ik heb genoten van je foto's met het mooie gipskruid, heel sfeervol. Je blog spreekt me enorm aan. Dus ik ben volger geworden en hoop nog veel van je te lezen en zien!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Sjoukje, want ontzettend fijn dat je je weer wat beter voelt! Heerlijk om weer lekker in je huisje te kunnen rommelen. Echt weer genoten van je foto's! Gezellig dat je er weer bent. Fijn weekend, liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen