maandag 27 januari 2014

Winter whites....

Vorig jaar november de laatste post...Mijn voornemen om weer regelmatig te posten is niet gelukt.
Dat komt omdat het hier thuis ook niet op rolletjes loopt...
Zo zie je maar weer dat alles lekker moet lopen wil je ook je andere activiteiten weer op kunnen pakken...
Maar goed vandaag weer een nieuwe post...
Het is hier allemaal wit buiten, prachtig gezicht....Of het vandaag zo blijft weet ik niet maar voor nu geniet ik..




Winters wonen, alles in serene witte tinten....






De krans heeft ook een winters laagje gekregen....



Ook in de erker heerst koning winter. 
Aan het stoeltje hangen de schaatsen te wachten...
Ze mogen van mij nog even blijven..




Jullie posten lees ik en ik geniet ervan.....
En ik zag dat ik er weer volgers bij heb gekregen.
Welkom!!


Tot de volgende keer....


18 opmerkingen:

  1. Sjoukje, welkom back. Het doet goed weer iets van jou te horen!Prachtige foto's die de winterse sfeer weergeven. Ik ben een stille volger maar ook welkom op mijn blog "charming-home" Vele groetjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn,dat je er weer even bent.
    Hier geen sneeuw,maar bij jou dus wel.
    En bij je in huis is het ook mooi sneeuwwit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie post, kom maar gauw weer terug:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hé, die witte wereld, helaas iets te kort. Maar het begin is er.
    Jammer dat het nog niet helemaal wil met bloggen. Maar een nieuw jaar, nieuwe kansen...wie weet.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk loopt nu alles wel weer.....
    Geniet van je mooie witte post.......wat een gaaf groot blik is dat ook....zo mooi met de bruine patina.
    Erg sfeervol

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je er weer bent......en ja toch nog winter...maar hier niks hoor....liefs fijne week van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Buiten wit, binnen wit. Heerlijk sereen. Sterkte met alles.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms vergt het leven teveel energie en tijd om je bezig te houden met een hobby als bloggen.... gelukkig is het voor ons een hobby, dus als we eventjes wat minder frequent bloggen zal niemand ons dag kwalijk nemen!

    Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij, dus ook ik neem mezelf iedere keer voor om echt weer regelmatig te posten, maar ook ik heb vandaag pas mijn eerste post van dit jaar geplaatst;-)

    Ik wens je sterkte met hetgeen wat niet zo op rolletjes loopt, liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sjouke, wat fijn om weer eens een post van je te kunnen lezen!
    Het is gelijk weer enorm genieten van je prachtige plaatjes.
    Heel herkenbaar hoor, dat bloggen er bij in schiet al de rest ook niet lekker gaat, heb het zelf ook een tijdje gehad.
    Ik hoop dat het gauw weer beter gaat bij jullie!
    Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmmmm wat een heerlijk sfeertje mag van mij nog wel komen hoor ik mis het wel hier geen sneeuw gezien .... prachtige die witte kleuren zo heerlijk weer een post te lezen van je .... wens je een fine week geniet er lekker van ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sjoukje, ja dat is soms lastig, teveel aan je kop. dan moet je eerst weer de rust vinden. Ik hoop dan ook dat 2015 rust en ruimte geeft om weer leuke dingen te doen. het sfeertje thuis is mooi ingetogen en rustig, want het zijn prachtige sfeerbeelden. Ik hoop dan ook dat je de tijd en ruimte vindt om te posten in 2015.

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nice Blog, thank you so much for sharing this blog with us. Visit for
    Web Designing Company in Delhi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen