donderdag 3 februari 2011

Alvast een beetje voorjaar.....

Het is nog lang niet zover maar binnen is het al een beetje voorjaar. Hyacintbolletjes zijn altijd leuk. Staat zo fris en wanneer ze nog in de knop zitten vind ik ze eigelijk het mooist...
Op deze manier kun je een hoekje weer helemaal gezellig maken. In dit geval de oude kapspiegel met kastje. Het kastje is van mijn pake en beppe geweest en de spiegel komt bij mijn moeder van zolder. Ik vind hem zo mooi, vooral met het geslepen glas erin. Een mooi hoekje om regelmatig weer even te veranderen. Je loopt er recht op af wanneer je bij ons de woonkamer binnenloopt dus het is een echte eyecatcher.........



Ik heb ook nog een paar foto's gemaakt toen het donker was, gezellig met waxinelichtjes erbij. Kijk maar....


Het is nog best lastig om foto's te maken met kaarslicht erbij. Er zitten ook nog allemaal functies op onze camera waar ik geen weet van heb. Misschien toch het boekje er maar eens bij pakken. Maar volgens mij zijn deze aardig gelukt. Tot een volgende keer.
Groetjes Sjoukje

1 opmerking: