maandag 7 februari 2011

Even snel een berichtje

Maandagochtend, eigelijk een ochtend waarop van alles zou moeten, wassen, nou ja de wasmachine draait. Strijken, er liggen nu wel heel veel overhemden op mij te wachten en nog even puinruimen van het weekend. Maar ik heb er niet zoveel zin in, erg toch.....

Ik dacht ik ga maar even een berichtje plaatsen, drink nog een kop koffie en misschien dat ik dan de spirit weer  krijg. Ik had dit weekend een paar foto's genomen, ik vind het wel een mooi plaatje zo samen.
Ik hou erg van hortensias, de kransen krijgen zo'n mooie kleur als ze ingedroogd zijn. Ik heb er meerdere, ze hangen overal. Erg mooi te combineren. Kijk maar........



Een fijne week toegewenst...
Groetjes Sjoukje

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sjoukje, ik zag dat je een reactie geplaatst had bij Servies en Brocante en dacht, laat ik eens even bij je langsgaan. Ik zie dat je ook net een blog begonnen bent, nou ik ook. Misschien vind je het ook leuk om een keer bij mij te komen kijken. Prachtige foto's en ontzettend mooie hal met trapgat! Ben benieuwd naar de rest van je huis. Misschien zie ik je nog eens. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He buurvrouw wat is dit prachtig,wat een creativiteit!!groetjes Seaske

    BeantwoordenVerwijderen